V září a říjnu letošního roku jsme absolvovali druhý ročník Akademie Modrého života, kterou pro české neziskové organizace pořádá ČSOB.

Hlavním tématem série přednášek, školení, workshopů a individuálního poradenství byla Komunikace, marketing a PR. Lize se díky akademii podařilo aktualizovat strategii firemního fundraisingu, vytvořit scénář plánovaného propagačního videospotu, zmodernizovat grafický manuál a vytvořit návrh nových propagačních tištěných materiálů.

Podařilo se nám uspět s naší žádostí o navazující grant na interní rozvoj ve výši 50.000,-, který použijeme na zaplacení profesionální pomoci při vytváření nové tříleté strategie Ligy na léta 2016 – 2019 a při pravidelných celoorganizačních supervizích.

Více informací o proběhlém ročníku Akademie si můžete přečíst na webech Zapojím se a Byznys pro společnost.

 

akademie-modreho-zivota-logo

csob logo

 

 

 

 

 

akademie, ČSOB, grant, rozvoj