Do našeho týmu hledáme novou posilu, která převezme odpovědnost za účetnictví a finanční řízení.
Co budeš dělat?
- vést podvojné účetnictví organizace (pokladna, faktury, bankovní výpisy, vnitřní účetní doklady, mzdy)
- spolupracovat na finančním řízení projektů (zpracování rozpočtů, vyúčtování a přípravy podkladů pro audit projektů)
- kontrolovat čerpání rozpočtů jednotlivých projekt a zpracovávat k nim finanční podklady a monitorovací zprávy
- zpracovávat daňová přiznání, účetní závěrky, statistické a další ekonomické výkazy a podklady pro vedení účetnictví
- spolupracovat s auditorem a připravovat podklady pro audity projektů či organizace
Co bys měl/a umět?
Vhodný/á kandidát/ka na tuto pozici splňuje následující požadavky:
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- praktická znalost podvojného účetnictví a daňové legislativy
- praxi na obdobné pozici min. 2 roky
- pokročilou znalost práce s PC, zejména s programy MS Office
- znalost anglického jazyka
- znalost neziskového sektoru velkou výhodou
Co u nás získáš?
- práci v příjemném kolektivu v zavedené neziskové organizaci
- finanční ohodnocení odpovídající schopnostem
- 25 dní dovolené
- pružnou pracovní dobu
Místo pracoviště: Burešova 6, Brno
Typ pracovního poměru: práce na celý úvazek
Typ pracovního vztahu: pracovní smlouva
Termín nástupu: březen či dle dohody
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem pošli prosím e-mailem Kristýně Srncové na kristyna.srncova@llp.cz do 18. 2. 2016, předmět: výběrové řízení.
Vybrané uchazeče pozveme na osobní pohovory, které se uskuteční 22. 2. 2016.