Hledáme office manažera/ku

Máš organizační talent a bavilo by tě vytvářet příjemné pracovní prostředí pro kolegy ve smysluplné organizaci?

Co bude náplní tvojí práce?

Vedení každodenní agendy kanceláře zavedené nevládní organizace:

– vyřizování a evidenci telefonních hovorů, pošty, elektronické komunikace (emaily a datové schránky)
– zajištění plynulého chodu kanceláře (provozní materiály, zajištění údržby a oprav techniky)
– administrativní podpora ostatních členů týmu
– aktualizace webových stránek
– evidence a správa majetku
– koordinace porad a organizační pomoc při zajištění konferencí, seminářů a dalších projektových či fundraisingových akcí

Personální agenda:

– koordinace dobrovolníků
– aktualizace kontaktů na externí dodavatele (tlumočníky, korektorky atd..)
– evidence a správa smluv (zaměstnanecké, dobrovolnické, dodavatelské)
– vedení pokladny, kontrola a proplácení cestovních příkazů a drobných výdajů
– evidence dovolené v celé organizaci
– vytváření podkladů pro účetní a vedení

Kromě toho nabízíme i možnost zapojení se do manažerských a projektových aktivit:

– vedení našeho dobročinného obchůdku Šuplig
– koordinaci projektů Lidskoprávní diplomkaLidskoprávní MootCourt

Co bys měl/a umět?

– dobře organizovat svůj čas
– výborné komunikační schopnosti
– nadstandardní znalost softwaru MS Office 365
– rychle se učit a zavádět do praxe nové věci
– ovládat anglický jazyk na základní úrovni
– výhodou je řidičské oprávnění a vlastní auto

Co nabízíme?

– práci až na plný úvazek
– 23-25 000,- Kč dle zkušeností
– flexibilní pracovní dobu
– neformální prostředí a přátelský kolektiv
– profesní vzdělávání a rozvoj

Možnost nástupu od 1. února 2018 (nebo dle dohody). Výběrové řízení se uskuteční ve druhé polovině ledna.

Své nabídky s životopisem posílejte na info@llp.cz do 11. ledna 2018.