Hledáme do týmu finančního manažera/ku a asistenta/ku účetní

Baví tě práce s čísly a tvým nejoblíbenějším počítačovým programem je Excel. Nelekáš se zdánlivě nezkrotných rozpočtů a dokážeš z nich vyždímat maximum. Máš smysl pro odpovědnost a dotahování věcí do konce ve stanovených deadlinech. Pracuješ samostatně, ale umíš být i týmovým hráčem a oporou pro ostatní, kteří s čísly moc nekamarádí. V komunikaci dokážeš být asertivní, ale současně máš trpělivost a schopnost empatie.

Vidíš se v tomto popisu? Pak hledáme do týmu právě tebe!

Co od tebe požadujeme?

  • Vzdělání minimálně na středoškolské úrovni nejlépe ekonomického směru. Nemusíš být na všechno hotový expert, ale musíš se umět rychle zorientovat a naučit se nové věci.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni. Budeš slovem i písmem komunikovat se zahraničními partnery projektů a donory.
  • Znalost účetnictví. Základní orientace v účetních a daňových zákonech a předpisech pro neziskové organizace je výhodou.
  • Pečlivost, odpovědnost a schopnost dotahovat věci do konce. Máš systém, který tě nesvazuje a pomáhá ti na nic nezapomenout.
  • Pokročilou znalost Excelu a ochotu učit se pracovat s dalšími nástroji.
  • Výhodou jsou zkušenosti z dotačního/grantového fundraisingu, orientace v účetních programech nebo praxe v neziskovém účetnictví.

Co u nás budeš dělat?

  • Účtování základních účetních operací (ze začátku pod vedením hlavní účetní, postupně samostatně).
  • Zajišťování podkladů a zpracování vyúčtování grantových projektů.
  • Zpracování podkladů pro mzdy.
  • Shromažďování dat a podkladů pro pravidelný reporting, příprava pravidelných reportů.
  • Evidence smluv a personálních dokumentů, zpracování faktur a cestovních příkazů.
  • Zpracování přiznání k DPH (jen zahraniční DPH za osobu identifikovanou k dani).

 Co ti nabízíme?

  • Práci v zavedené neziskové organizaci s pozitivním společenským dopadem.
  • Neformální pracovní prostředí se svobodným přístupem k lidem a práci.
  • Práci vhodnou i pro absolventy. Všechno podstatné tě naučíme a ty budeš moct hlouběji proniknout do účtování, plánování rozpočtů a controllingu.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.

Další informace

  • Nabízíme ti plný úvazek v Brně.
  • Nástup dle dohody, nejpozději ale v květnu 2017.
  • Pošli nám svůj životopis a motivační dopis do 15. února 2017 na adresu info@llp.cz a do předmětu napiš Finanční manažer/ka a Asistent/ka účetní.
  • Vybrané uchazeče pozveme na ústní pohovory, které proběhnou ve středu 22. února 2017.